Registrat: Aug 21, 2006 Missatges: 1602 Ubicació: València
Publicat: Dl Gen 28, 2008 19:54 Assumpte:
obrador escrigué:
i els centristes, molt correctes en tot moment, un plaer conèixer a lafaltaenvide en persona.
Si per tu va ser un plaer, per mi va ser un honor.
Ademes ara si puc dir que en obrador juga, varem fer
una partidota samadona i ell vs tiano i jo i no mos deixaren
ni respirar, redellss, quina comprenetració.
La gent de l'organizació un 10
La gent de s'oposisió un 10
en ayayay em va far un renou que encara estic sord
en un pik la primera nostra i jo amb lamo en la ma i de tant fort
que mem feia el val nou em vaig tindre que tornar a mirar l'amo per voler ENORME TONI
Que dir de en tiano que va ser un afintrio de luxe, aixi com el gran camaiot que vingueren tots dos a replegarme de s'aeroport i un plaer el dia que pasi en l'illa i la familia de en tia, tots encantadors.
La llastima va ser que em vaig quedar amb ganes de coneixer a mes gent per falta de temps, no donaba a basto.
Que dir tambe d'en envida (Manu) quin crak es tio. cuant men vaig anar duia 8 de 8 el llepatttt. Arriba esass copasssssss
Jo em vaig quedar am 3 guanyades i 3 perdudes, empat
Un plaer, Ross_vici, Joenvit, Jocfora, queralbs( per cert ens falta fer un), Taya, Toniana ( Guapaaa), Neus , vici, Bernat, Parrus, Caparrut, collonsdepuput, pirreta, gabellins, capdemul, cristobendito( pare i fill),
Bud_ice ( enorme , pedro), Estaca, Jaumarro, jonc, mata de jonc...
buf em dec deixar mes de la meitad pero gracies a tots, un plaerot _________________
lafalta tambe per mi va esser tot un honor porerte coneixer en persona,i com sempra un plaer porer compartir trucs en tante gent molts coneguts i molts q vaig coneixer per primera vegada.. un deu _________________
Registrat: Feb 17, 2006 Missatges: 1223 Ubicació: ses salines
Publicat: Dt Gen 29, 2008 19:35 Assumpte:
Uep truquer@s!
Hi ha fotos que encara no han sortit, ho tenim en compte, però si no hi ha res de nou sortiran.
Varem tenir problemes amb una càmera, però sortiran (esper).
Només us demanam una mica de paciència. _________________
Registrat: May 03, 2007 Missatges: 62 Ubicació: Capdepera
Publicat: Dt Gen 29, 2008 19:48 Assumpte:
Moltes gràcies TaYa i Queralbs per ses fotos. Un bon record d´un dia meravellòs!
Per cert, qualqu em pot explicar com es posen els emoticons als missatges. Gràcies!
Registrat: Feb 17, 2006 Missatges: 1223 Ubicació: ses salines
Publicat: Dt Gen 29, 2008 19:56 Assumpte:
Uep gabellins!
Estam encantats de fer fotos en aquestes trobades, i posar cara als nicks, més si encara no els coneixíem.
Per a posar emoticons als missatges, veuràs que mentre l'estàs escrivint n'hi ha un sac a la part esquerra del missatge. Idò situes el cursor on el vulguis inserir, i cliques damunt l'emoticon que vulguis. Te toca sortir.
Registrat: Mar 03, 2006 Missatges: 108 Ubicació: es migjorn
Publicat: Dt Gen 29, 2008 20:23 Assumpte:
oeoeeee!!
ara aparesc jo per dir-vos q va ser molt, molt d gust coneixer-vos a tots, tots (lafaltaaaa, marlon, mollero, jove, nit, ejecutiu, envida, obrador, samadona, n'etoo, como no, un gustasso... i molts mes)!!
es q ja varem coneixer a sa trobada d retruc a menorca, una pasada tornar-vos a veure, a tots sense excepcio (collons, estel, autocton, bernaaaaaaaaaat, pirri, ayayay, corantaputas, escorbai, parrus,...).
i a tots es q no vaig coneixer, q se q n'hi ha molts, vaigple ho tenc (podria dir tenim, per na vici i jo) en compte, realment me va saber molt d greu no poder-vos saludar, supos q sa meva graaaaaaaaan timidesa te molt a veure, i es fet d'estar caos i fugir prest tb influeix, pero a sa proxima hem d mirar d'aclarir-ho!!!
i ja q escric aqui, aprofitar per donar ses gracies (una altre vegada) a nes meu compi-guia, q mus va ben passetjar!! es en jonc, per aqlls q no ho saben!! i a en mollero, per sa volta!!
a tots, fins sa proxima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*es fet d no apuntar tots es noms es degut a q si els hagues d posar, provablament estaria fins dema!! estic contenta d'haver vingut a sa trobada i es gracies a tots, q aqstes trobades son uniques, pq tots es truquers tb ho som!!!
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina Anterior1, 2, 3 ... , 9, 10, 11Següent
Pàgina 10 de 11
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum