Registrat: Jan 14, 2006 Missatges: 920 Ubicació: llucmajor
Publicat: Dg Des 21, 2008 22:32 Assumpte:
gutii escrigué:
gitano brut escrigué:
........Enga no siguis vago i acaba lo que has començat, i bé que costa lo mateix ............
BEN GAT ANAVES DE TASTAR LO QUE QUEDAVA DINS SES COPES
I repetesc per que veguis no som rencorós i te fassis des nostros:
"MOLTS D'ANYS GUTI I BON NADAL"
aver aver...
que es lo que no e acabat???
esquirol
quin resultat me falta per apuntar?
feina en faig mes que tu
sou vostes que no en foten brot!
CRISTO DE BORRAXOS!
TOT CRISTO A JUGAR!
I...
BON NADAL!!
per cert o o JO se ha de canviar ses ulleres.
i mirant es resultats anotats a un pobre infeliç com jo juntament amb s'actual campió de virtual TRUC a retruc.net "que a quedat de bé aixó"
Bé ido ....como ibamos diciendo...... a ses caselles pertinents falta es gran resultat de victoria de BUD and MASET ice Vs GLADIATHOR und TONINAINA , per 2/0
Resultats nets perque vegueu que no feim sufir als contrincants
algun anónimo dejo este mensaje, pippp escrigué:
Maset-Bud_ice han gonyat a Toninaina-gladiator 2-0.
si quiere escuchar otra vez el mensaje, pulse cualquier tecla si las ve
un altre anónim escrigué:
Maset ke me pots explica com es k tota sa partida as tingut un billet de 500 euros entre tu i na tonaina.
ale ho deixarem anar, que com e dit abans, estas preparant un pla maquiavelic per fer-te en mangarrufes amb sa victoria i ho conseguireu, al manco han dignitat i deportivitat ,
Bueno si al manco jugassis amb JO _________________ ** Xisco MASET **
Bé senyors vos vull dir una cosa.
Els que es classifiquin per a semifinals, els quanyadors pasen a la final, i els perdedors juguen contra ells, per aixi sebre quin es el 3r clasificat?
Tots 3 obtindran diploma, i els quanyadors diploma + herbes, que us pareix?
au idò!
SALUT I RADICALISME! _________________ Tu ets DeLs RaDicaLS!!!
Bé senyors vos vull dir una cosa.
Els que es classifiquin per a semifinals, els quanyadors pasen a la final, i els perdedors juguen contra ells, per aixi sebre quin es el 3r clasificat?
Tots 3 obtindran diploma, i els quanyadors diploma + herbes, que us pareix?
au idò!
SALUT I RADICALISME!
Gutti me sembla bastant be, pero jo donaria un diploma a tots quatre (esteim en crisis. pero no crec k vengui de un tros de paper) i ses herbes, si me donas a elegi vuldria marijuana. Salut i força
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina Anterior1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pàgina 8 de 8
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum