Fòrum - Wiki - Juga a truc - Crea un compte      

Menú
· Home
· Classificacions
· Compte Club Retruc
· El meu perfil
· Enllaços d'interès
· Fòrum de discussió
· Galeria d'imatges
· La vostra opinió
· Llista d'usuaris CCR
· Llista d'usuaris inscrits
· Queixes
· Recomana'ns
· Retruc
· Torneig

Top 10
01: Queralbs1821
02: Miqueel1778
03: TaYa1630
04: jocfora1624
05: bud_ice1593
06: Copes1575
07: morey1574
08: Jove1550
09: socrates1546
10: toniadrover1540

Top 10. Valencià
01: toninaina1524
02: MONJA1512
03: toniadrover1512
04: pubil1511
05: jocfora1504
06: ander1500
07: fletxa1500
08: LaRocaLoca1500
09: morey1500
10: obrador1500

Informació del usuaris
Benvingut, Anonymous
Nickname
Password
(Registra't)
Membres:
Últim: jtorres23
Nous Avui: 0
Nous Ahir: 0
Total: 12556

Gent connectada:
Visitants: 1
Membres: 0
Total: 1

Retruc - Vols fer un truc?: Forums

www.retruc.net :: Veure tema - L'INICI DE LA VOSTRA VIDA AL TRUC
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

L'INICI DE LA VOSTRA VIDA AL TRUC
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.retruc.net -> Altres herbes
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
tiano
I els d'enmig
I els d'enmig

Registrat: Jul 22, 2006
Missatges: 258
Ubicació: un llucmajorer a Portocolom

MissatgePublicat: Dv Mar 07, 2008 20:20    Assumpte: Respondre citant

Mem colaborarem...
· Primer, uffff icon_scratch.gif , jo crec que fa entre 17-20 anys que hi jug (ara que ja en tenc 36 eusa_drool.gif ).
· En vaig aprendre amb sos meus amigots d´aquells temps, a base de clotallades icon_mrgreen.gif . QUE TIEMPOS AQUELLOS... icon_cry.gif Ets horabaixes d´estiu en es C.N.S´Estanyol. Melassa!!! icon_cheers.gif
·Sa jugada més..., la va fer un per aqui que, anant es cantó mitgencer va fer "tots", per arribar en es "jocfora" (va dir) icon_eek.gif icon_eek.gif . Absolutament lògic, no? Eh jose? eusa_whistle.gif
· I finalment, vaig conèixer retruc.net gràcies en es meu amic i veïnat en Ventaiol, que darrerament entre poc per aquí. QUE PUTES FAS VENTAAAAAAA!!!!!!

Au salut i peces...

Au men vaig correntsos, que ja me cerquen...
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
lafaltaenvide
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Aug 21, 2006
Missatges: 1602
Ubicació: València

MissatgePublicat: Dv Mar 07, 2008 20:23    Assumpte: Respondre citant

tiano escrigué:

Sa jugada més..., la va fer un per aqui que, anant es cantó mitgencer va fer "tots", per arribar en es "jocfora" (va dir) icon_eek.gif icon_eek.gif . Absolutament lògic, no? Eh jose? eusa_whistle.gif

Osti si, jajajaja , no m'en recordaba d'esta,
concretament va dir el payo;
" He fet tots per anar a jocfora "
icon_rabbit.gif ahora vas i lo cascas icon_lol.gif

Amunt Sempre!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
capdemul
I aquest és
I aquest és

Registrat: Jun 06, 2007
Missatges: 1122
Ubicació: Pollença town

MissatgePublicat: Ds Mar 08, 2008 10:41    Assumpte: Respondre citant

JA TENC UNA GRAN JUGADA PER EXPLICAR!!!!!!!

ANAVEM 15-14 NOSTRO

I BÉ, JO JUGAVA AMB UN CÀNCER DE PERSONA, OSEA QUE NO EN TENIA NI PUTA IDEA.

LI DIC QUE ENVIDI PER ROBARNE UN. I EN BUNKER ME DIU TOTS icon_redface.gif icon_redface.gif

I ELL DIU: VULL!!!!!!!!!!!!!

I JO: QUE FAS ANIMAL????? AMB QUE PRENS???

-AMB ELS TEUS, ME VA DIR AKELL TIPO

i sabeu de ki varen ser??? icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

EN DUIA 21 JO!!!!!!!!!!!!! jajaajajajajajajajajaaj

BONSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!
I també tenim
I també tenim

Registrat: Jan 21, 2007
Missatges: 142
Ubicació: VaLeNcIa

MissatgePublicat: Ds Mar 08, 2008 14:25    Assumpte: Respondre citant

1. yo tengo 22 i juego mas o menos desde los 16... aunque en el truc mallorquin estare jugando ja casi dos años...
2.me enseyo mi padre aunque lo basico i con los amigos fuimos perfeccionando un pokito la cuestion del truc valenciano, i el truc mallorquin al princpio me volvia loco decia si tengo 33 de mano q me acen aki la falta luego me entere q llegabais aki asta las 35 ajaj
3. la jugada mas alucinante, pues en el truc valenciano el maximo de envit es 33... y bueno nos plantamos los 4 con 33 de envits, ja os podeis imaginar los vuelvos i faltas todos se creian q ganaban jajaja
4.en el google mi amigo el_vull q esta muy metido, en una de esas la encontro i mira esto enganxaaa jiji
Tornar a dalt
entoniet
I també tenim
I també tenim

Registrat: Feb 15, 2008
Missatges: 164
Ubicació: inca

MissatgePublicat: Ds Mar 08, 2008 14:41    Assumpte: Respondre citant

booonoooooo ido aprofiterem kentornaaat caaure icon_scratch.gif

se 1 astat se mes fotude icon_redface.gif cuan e fet contes icon_eek.gif

kistbndto te coons de fer 25 anys icon_eek.gif eusa_doh.gif

menva enseñar munpare i el meu padrijove tenie 13 añs
despres elvaixana perfeccionat icon_study.gif es mitjdies a base de paga cafes eusa_wall.gif eusa_wall.gif jajaja
pero nomsap greu eusa_naughty.gif vaix tenir bon mestres eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif

de jugades . . . estic em ayayay icon_thumright.gif voneporie conta de tot color icon_redface.gif icon_eek.gif icon_lol.gif ajjajaj i es per aixo ke magrade perke cade cop ke juk en sorpren icon_eek.gif icon_eek.gif
en jugades increibles icon_cheers.gif

vos vaix trobar pes google icon_thumright.gif
fa molt de tens ke no jugava icon_cry.gif icon_cry.gif i teniiie un mooono icon_cherry.gif
i estic contentisim de daver trobat ekest lloc eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif
per n obredor eusa_clap.gif eusa_clap.gif soa currat es tiiio icon_biggrin.gif
kea coses kes poren millorar eusa_whistle.gif eusa_whistle.gif sta clar
con tot en akesta vida jajaj
i per millorar jo fere el ke pugi de moment kuan pugi en fere ccr eusa_dance.gif
peke fa poc kearribat i ja e conegut a molt bone jent eusa_clap.gif eusa_clap.gif
au sieu de mester res jau sabeu icon_salut.gif icon_salut.gif
salut i bons trucs per totom icon_salut.gif icon_salut.gif
Tornar a dalt
coctelmolotov
Els Radicals
Els Radicals

Registrat: Apr 26, 2007
Missatges: 108
Ubicació: Pollença, Mallorca Nord, PAÏSOS CATALANS

MissatgePublicat: Dg Mar 09, 2008 0:56    Assumpte: Respondre citant

Ido.. joo he tengut uns inicis raros.. perqué quant tenia 12 anys que vaig començar a linstitut me vaig apuntar a la setmana cultural, a jugar a truc,,, alla hi havia u director, u capdestudis, i profesors importants que a jo mimposaven molt,,, i mes jugant a truc. (també menrecord ke hi havia alumnes ke dovien fer 1er i 2n de Batxiller, a nu quals elsi tenia un respecte impresionant, NO COM ARA).. i res jo nava am un company i no en tenia nidea,, men varen ensenyar, entre u DIRECTOR i un professor de fisica, don Pere BONO... peroo com a que entre que no u cabava dentrendre i ke ningu de la meva "edat" en sabia se me va oblidar un poc allo du truc.. fins ke fa un anyet i pico a l'hora du pati feiom trucs. Sempre mennrecordaré que ningú volia jugar amb jo, lo tipic, tothom se creu super bo, tothom es u millor i tu que no saps sumar ni envits..
Daki vaig conexer la pagina que sabia ke uns quants jugaven, entre ells U_Rodolet...
a la pagina primer lo tipic, ningu vol jugar am tu, perke no tenteres de listori i ets super lento alhora de jugar... peeroo quan en sap.. te fas un nick nou iii a TRUCAAAAAAAAAAR!!!!!! :]:]

La jugada mes alucinant,, o espectacular... eske es mal de descriure, perke sempre hi ha sopreses.. te retruken i saps ke es teu,, coses aixi
pero lo pitjor de tot,, es quant jugues amb qualcú que mira les senyes dus altres i te les diu.. aixooo kuan tu envides pensant ke laltre du lamo,, o li retornes lenvidada... I U COMPANY NO DU RES:.. AIXOOO eeh CAPDEMUL,, a ke emprenya???

jajjajajajajajaja au idoooooooooooo ja u sabeu
SALUUT I RADICALISMEEEEEEEEE!!!!!!!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
jaume_c
Truquer habitual
Truquer habitual

Registrat: Feb 16, 2005
Missatges: 64
Ubicació: Pollença

MissatgePublicat: Dg Mar 09, 2008 12:20    Assumpte: Respondre citant

bonesss jo vaig tenir u meu primer contacte amb u truc fa 4 o 5 anys, k u meu cosi m va intentar ensenyar a jugar, m va ensenyar kines eren les peces i a apuntar... no vaig aprendre res mes pk m va comensar a xerrar denvits i no n tenia ni idea... x tant no vaig comensar a jugar a truc realment fins k s va posar d moda a linstitut d pollença ara fara uns 3 anys, k com a dit n coctelmolotov, totom s va posar a jugar a truc a u patis com un loco
llavors tenia 17 anys kuan vaig aprendre a jugar realment a truc, mirant ls altres partides, pk no ia cap altra forma daprendre mes k mirant

ido akell mateix any m van dir k i avia una pagina web x jugar a truc, lo k no tenia internet i era un poc putada, tot i k mi vaig registrar... ultimament no jug molt pk u java no m va b o algo aixi, i x lo k e vist a altres foros d la pagina, u meu problema es avast!, k no se du b amb lo java... x lo vist la solucio rapida es tancar avast, xo jo li tenc massa carinyo a nu meu ordenador com x desprotegirlo x fer una partida d truc, o sigui k magontare i punto

no se si destacar colke jugada, a lo millo aver retrucat amb un 4, lo tipic vamos xD
Tornar a dalt
Malgaroth
I els d'enmig
I els d'enmig

Registrat: Oct 13, 2005
Missatges: 641
Ubicació: Muro

MissatgePublicat: Dl Mar 10, 2008 0:51    Assumpte: Respondre citant

Au idoi faré sa meva:

1. Quans anys fa que jugues a truc?

Bueno,pues deu fer cosa de 6 anys. Aprofitavem els descansos entre classes, per juntar-mos un parell, treure ses cartes i fer un parell de mans. A vegades , al principi de les classes quedavem empardalats comentant les jugades. Hi havia rivalitat, perque mos jugavem un berenar cada setmana, els perdedors pagaven als guanyadors.

2. Qui t'en va ensenyar?

Bueno, en principi, supos-ho que com tothom, a base de mirar molt com juga la gent. El joc m'anava enganxant i el meu mentor principal va ser un dels meus germans, i despres quan ja tenia els coneixements bàsics, vaig aprende un poc més a base de llargs horabaixes i vespres al bar.

3. La jugada més alucinant que t'hagui succeït

No en tenc cap en particular. Principalment, en aquesta pàgina, em qued amb aquelles partides amb el mestre Tolls, en les quals em va batiar amb el nom de "Malgaroth Aloy" o "s'escopeter". Quan esperava amb es trabuc darrera sa paret, sempre volaven, almenys de 5 a 8 punts... També son memorables les partides amb el meu gran amic UELlosetina, molt divertides, i som capaços de lo millor i de lo pitjor. Lo que no és pagat, son les rialles quan comentam les jugades quan ens veim en persona...

4. Com vares coneixer Retruc.net?

Va ser gràcies al meu gran amic informàtic loco, en Tuxy. Me vaig registrar a Octubre de 2005, per lo tant ja son 2 anys i 6 mesos fent voltes per aquí. Me va cridar molt s'atenció, i en un principi m'hi vaig enganxar. Desde fa un temps, la manca de temps per motius laborals no em deixa disfrutar de la pàgina tot el que voldria, tot i que sempre diré que és lloable a l'infinit el que ha aconseguit aqueixa web, la gran comunitat que hi ha, més encara el bon rotllo,les ganes de passar-ho bé que he vist a tant a les dues trobades que he pogut assistir com voltant per la pàgina.

Salut a tots!!!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
gutii
I el jefe de u Oros
I el jefe de u Oros

Registrat: Feb 07, 2008
Missatges: 886
Ubicació: PoLLenÇa, MallorCa, Balears Independent

MissatgePublicat: Dg Ago 24, 2008 21:05    Assumpte: Respondre citant

bones senyors!

1. Quans anys fa que jugues a truc?
Fara uns... 6 o 7 mesos icon_tongue.gif

2. Qui t'en va ensenyar?
Men va ensenyar un tal curter i un tal tolitoo... icon_rolleyes.gif
Erem jo i en Tiniin us aprendices i ens en varen ensenyar.icon_thumright.gif

3. La jugada més alucinant que t'hagui succeït
Prendre un tots amb 24 i perderlos per ma!! eusa_doh.gif
(Era el principi de el tercer canto.. icon_sad.gif )

4. Com vares coneixer Retruc.net?
A traves de en Tolitoo. icon_biggrin.gif

Ido res senyors això es tot!
salut i lo de sempre... RADICALISMEEEE!!!

Tu ets DeLs RaDicaLS!!! icon_cool.gif
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Direcció AIM MSN Messenger
JOENVIT
I també tenim
I també tenim

Registrat: Aug 24, 2007
Missatges: 450
Ubicació: inca

MissatgePublicat: Dg Ago 24, 2008 21:39    Assumpte: Respondre citant

Pues a mi me enseñaron como se jugaba ( piezas,el orden,como funcionaban los envits...) hace justo un año,llegue a casa y busque por internet si habia alguna pagina que se pudiera jugar para ir mirando y practicando y encontre esta.Pero lo que es enseñar...he ido aprendiendo solo.Y la jugada pues no se,supongo que ha habido unas cuantas,pero la mas reciente que me acuerde es ser ultimo de mano,llevar un 12,as de bastos y madona,que mate la primera con el 12 y perder el val nou,porque el otro tenia la espada y el amo eusa_wall.gif eusa_wall.gif
I aquest és
I aquest és

Registrat: Jun 06, 2007
Missatges: 1122
Ubicació: Pollença town

MissatgePublicat: Dl Ago 25, 2008 0:51    Assumpte: Respondre citant

JOENVIT escrigué:
Y la jugada pues no se,supongo que ha habido unas cuantas,pero la mas reciente que me acuerde es ser ultimo de mano,llevar un 12,as de bastos y madona,que mate la primera con el 12 y perder el val nou,porque el otro tenia la espada y el amo eusa_wall.gif eusa_wall.gif

Ricardo, no se de que me suena esta jugada eusa_wall.gif eusa_wall.gif eusa_wall.gif

JOOOOOODER
I els d'enmig
I els d'enmig

Registrat: Feb 07, 2010
Missatges: 42
Ubicació: Caimari

MissatgePublicat: Dl Jun 27, 2011 13:45    Assumpte: Respondre citant

Uiiii, ara he trobat aquest fil i encara que sigui un poc antic, m'ha fet il·lusió contar com vaig apendre a jugar a truc.

Bé, vaig “aprendre les normes” deu fer uns 25 anys. Mon pare, que era un gran truquer, me'n va ensenyar. Però desgraciadament ell no hi va ser molt de temps per poder practicar el joc, així que les normes varen quedar emmagatzemades a un raconet del meu cervell.

Fa cosa d'un any i mig el meu fill me va dir que havia descobert una pàgina de truc per internet i me va fer il·lusió entrar i jugar. No oblidem que jo sabia les normes i me pensava que amb això ja podia jugar a truc!!!!! Il·lusa que era jo!!!!:_:_:_

Bé, vaig començar a fer ses primeres partides, que segur que desesperaven als meus companys, fins que vaig descobrir que en aquest joc “se roba” icon_eek.gif jajajajajaja. Això va ser un dia que li vaig dir a nen Lapsus que mostres cartes. La resposta va ser “les classes valen una cervessa”. I li vaig dir “bueno, quan vulguis i on vulguis” (jo pensava que amb una o dues cervesses ja estaria). El dia que les vulgui cobrar agafarem un gat històric de tantes que n'hi dec :_:_:_:_ . I va ser així, mirant en lapsus, en tianot i companyia que vaig aprendre a jugar a truc, una mica eh? que soc novata encara. Ah! I no puc deixar d'anomenar en joaquin-isa, que va ser el meu primer company de truc a la web i que va tenir moooooooolta paciència amb mi.

Com a jugada alucinant, n'hi ha hagudes que m'han deixada així icon_eek.gif, però com a anècdota puc contar un dia que me varen fer un tots i jo duia 34 envits... però no tenia ni idea de qui era ma :_ (ho era complicat per mi això de la ma) i li vaig demanar al meu company (en banyabufari) si jo era ma o no. Ell se va pensar que m'en fotia d'ell (ai deu meu) i quan va acabar sa partida m'ho va demanar. Jo li vaig explicar que no, que realment era que no sabia com funcionava aquesta part des truc i m'ho va explicar (a la vegada que va fer 20 ho vaig entendre, a la fiiiiii!! :8:8:8 ). Gràcies banya!!!

Bé, i una altra anècdota que me ve al cap va ser un dia que me vaig ficar a una taula ccr a jugar amb en mollero. Vàrem guanyar el primer cantó i quan ja anàvem pel segon veig que surt "2 punts de truc per mollero-caimari67". I jo pens icon_eek.gif dos punts? a què jugam???????? i me diuen: a valencià :f :f :f :f icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif. Ja me vaig posar nirviosa jajajajaja. Me varen haver d'explicar ses normes del valencià perquè ni me n'havia donat compteeeeeeeee. Quin desastre!!!!!

I que dir que no sapigueu ja de sa pàgina?. Com tots els que hi hem jugat, jo també he conegut gent molt especial, fins el punt de fer amics, i seria difícil anomenar-los a tots i no deixar a ningú, així que, gràcies a tots el que m'heu ajudat a saber un poc més des truc i gràcies per els moments tant divertits que hem passat a la pàgina. I que duri!!!!!!!
Tornar a dalt
lafaltaenvide
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Aug 21, 2006
Missatges: 1602
Ubicació: València

MissatgePublicat: Dl Jun 27, 2011 17:25    Assumpte: Respondre citant

Uep, quin fil mes bonic s'ha recuperat asi eusa_clap.gif

Amunt Sempre!!
Tornar a dalt
NPI
I els d'enmig
I els d'enmig

Registrat: Apr 16, 2008
Missatges: 134

MissatgePublicat: Dt Jun 28, 2011 22:10    Assumpte: Respondre citant

Pepa eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif persones com tu han fet,fan i faran,de retruc.net un lloc especial. icon_thumright.gif
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Jan 13, 2004
Missatges: 2894
Ubicació: Cas Concos

MissatgePublicat: Dc Jun 29, 2011 6:46    Assumpte: Respondre citant

Tot un exemple de la qualitat humana dels que feis retruc.net! també m'he emocionat icon_cheers.gif
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.retruc.net -> Altres herbes Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent
Pàgina 2 de 3

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
Aquest codi te Copyright © de 2003 by PHP-Nuke. Tots els drets reservats. PHP-Nuke es software lliure sota la llicencia publica GNU/GPL.
Pàgina Generada al: 0.143 Segons