Fòrum - Wiki - Juga a truc - Crea un compte      

Menú
· Home
· Classificacions
· Compte Club Retruc
· El meu perfil
· Enllaços d'interès
· Fòrum de discussió
· Galeria d'imatges
· La vostra opinió
· Llista d'usuaris CCR
· Llista d'usuaris inscrits
· Queixes
· Recomana'ns
· Retruc
· Torneig

Top 10
01: Queralbs1821
02: Miqueel1778
03: TaYa1630
04: jocfora1624
05: bud_ice1593
06: Copes1575
07: morey1574
08: Jove1550
09: socrates1546
10: toniadrover1540

Top 10. Valencià
01: toninaina1524
02: MONJA1512
03: toniadrover1512
04: pubil1511
05: jocfora1504
06: ander1500
07: fletxa1500
08: LaRocaLoca1500
09: morey1500
10: obrador1500

Informació del usuaris
Benvingut, Anonymous
Nickname
Password
(Registra't)
Membres:
Últim: jtorres23
Nous Avui: 0
Nous Ahir: 0
Total: 12556

Gent connectada:
Visitants: 1
Membres: 0
Total: 1

Retruc - Vols fer un truc?: Forums

www.retruc.net :: Veure tema - Canvi Top 50 GRI
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Canvi Top 50 GRI
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.retruc.net -> El reglament
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
gabellins
I també tenim
I també tenim

Registrat: May 03, 2007
Missatges: 62
Ubicació: Capdepera

MissatgePublicat: Dt Feb 05, 2008 20:43    Assumpte: Respondre citant

Puc proposar una idea?
Crec que un sistema just de classificació general podria ser el següent: a partir de un determinat nombre de partides jugades (per exemple, 100, ja que ja som molts que les hem jugades), es podria establir un sistema de percentatge de partides guanyades-perdudes. Es a dir, si un ha jugat 200 partides i n´ha guanyades 120 i n´ha perdudes 80, el seu percentatge seria el 60% (si les matemàtiques no me fallen que ja les tenc un poc enfora). I aixi succesivament.
Crec que seria un sistema bastant just per configurar el top 50.
Salut i bons trucs! eusa_whistle.gif
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
TONIO
Truquer novell
Truquer novell

Registrat: Apr 29, 2006
Missatges: 17
Ubicació: Bunyola

MissatgePublicat: Dt Feb 05, 2008 20:46    Assumpte: Respondre citant

molt bona proposta gabellins,pens que podria anar molt be.
Tornar a dalt
gabellins
I també tenim
I també tenim

MissatgePublicat: Dt Feb 05, 2008 20:48    Assumpte: Respondre citant

Gracies tonino! icon_thumright.gif
Tornar a dalt
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

Registrat: Jan 30, 2007
Missatges: 403
Ubicació: ALCAUFAR (Menorca).

MissatgePublicat: Dt Feb 05, 2008 20:51    Assumpte: Respondre citant

Estic totalment d'acord, i que no resti re per no jugar icon_spiderman.gif , així realment es sabrà sa vàlua d'es jugador icon_thumright.gif

Salut a tots!

KRUSENSTERN!!
Tornar a dalt
MoLLeRo
I també tenim
I també tenim

Registrat: Apr 01, 2007
Missatges: 197

MissatgePublicat: Dt Feb 05, 2008 23:51    Assumpte: Respondre citant

Jo de que llevi per no jugar ho veig bé, sempre hi kuan sigui així, és a dir q si en tot lo dia no s'ha jugat cap partida se li llevi el 0,18% q hi ha establert si no vaig ekivocat, lo q passa q si un juga 1,2,3 o les partides q siguin i a damunt li llevin el 0,18... poooos toca una mica els webs tb jejeje.

Però bé, com linici d'akest fil era sobre el tema de la puntuació de les parelles esper q se pugui fer kualke cosa al respecte...

Amos obrador q tu puedes jejeje
Tornar a dalt
obrador
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Jan 13, 2004
Missatges: 2894
Ubicació: Cas Concos

MissatgePublicat: Dc Feb 06, 2008 7:43    Assumpte: Respondre citant

gabellins escrigué:
Puc proposar una idea?
Crec que un sistema just de classificació general podria ser el següent: a partir de un determinat nombre de partides jugades (per exemple, 100, ja que ja som molts que les hem jugades), es podria establir un sistema de percentatge de partides guanyades-perdudes. Es a dir, si un ha jugat 200 partides i n´ha guanyades 120 i n´ha perdudes 80, el seu percentatge seria el 60% (si les matemàtiques no me fallen que ja les tenc un poc enfora). I aixi succesivament.
Crec que seria un sistema bastant just per configurar el top 50.
Salut i bons trucs! eusa_whistle.gif

Totes les idees són benvingudes, clar. Tot i deixaré també els meus 2 grans arguments en contra d'un sistema percentual:

- que passa amb els 4187 usuaris que no ha arribat a 100 partides? 50%?
- que passa amb un usuari que agafa una ratxa, en guanya una bona partida de seguides i es queda el primer, i llavors decideix no tornar a jugar mai més? (altrament dit efecte "makelete")

Meam si m'explic: d'entrada no estic en contra amb un sistema percentual per fer una classificació, evidentment és el millor en la majoria dels casos, però quan el fet de jugar o no jugar depèn dels jugadors, aquest sistema té serioses mancances degut als dos arguments exposant anteriorment, per tant, segons la meva opinió, no queda més remei que intentar arreglar-los, ja que si no és injust.

Un sistema percentual seria perfecte si, per exemple, cada jugador juga una partida sempre cada dia, i tots han jugat el mateix nombre de partides des del començament, però en un sistema en el qual comencen jugadors nous cada dia i poden jugar moltes partides o poques cada setmana, no acaba de ser el més just, segons jo.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
gabellins
I també tenim
I també tenim

MissatgePublicat: Dc Feb 06, 2008 10:26    Assumpte: Respondre citant

Moltes gràcies per contestar, obrador:
- Respecte de que passa amb els que no han arribat a 100 partides, qualque dia hi arribaran, i es una bona forma de fidelitzar sa pàgina. Jo també vaig començar amb 0 partides i no m´hagues queixat de no entrar al rànking fins que en dugues al manco 100, com a xifra que comença a ser fiable.
- Respecte de que hi hauria gent que en assolir un determinat percentatge deixaria de jugar, tenc ses meves dubtes per dos motius:
a) a tots mos agrada jugar a truc. En cas contrari, no estariem a n´aquesta pàgina.
b) encara que aixi fos, la resta de jugadors sempre poden anar millorant el seu percentatge i acabar superant a n´aquest téòric jugador que nomès juga per la classificació.
Torn a insistir, amb tot el respecte del mon cap al mestre Obrador, que el sistema partides guanyades-perdudes es el mes just i, a mes a mes, permet coneixer en tot moment el nivell de cada un dels jugadors.
Redell quin testament!
Salut i bons trucs!
Tornar a dalt
capdemul
I aquest és
I aquest és

Registrat: Jun 06, 2007
Missatges: 1122
Ubicació: Pollença town

MissatgePublicat: Dc Feb 06, 2008 11:37    Assumpte: Respondre citant

Cita:
Torn a insistir, amb tot el respecte del mon cap al mestre Obrador, que el sistema partides guanyades-perdudes es el mes just i, a mes a mes, permet coneixer en tot moment el nivell de cada un dels jugadors.
Redell quin testament!

eusa_clap.gif Perfectes paraules per una persona com tu. Em trec el capell.

Es una bona idea clar. Es podria aplicar tan sols a aquesta gent que ha fet les 100 partides
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Jan 05, 2006
Missatges: 1165
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

MissatgePublicat: Dc Feb 06, 2008 12:29    Assumpte: Respondre citant

gabellins escrigué:
- Respecte de que hi hauria gent que en assolir un determinat percentatge deixaria de jugar, tenc ses meves dubtes per dos motius:
a) a tots mos agrada jugar a truc. En cas contrari, no estariem a n´aquesta pàgina.
b) encara que aixi fos, la resta de jugadors sempre poden anar millorant el seu percentatge i acabar superant a n´aquest téòric jugador que nomès juga per la classificació.

Bones Gabellins,

Cuant n'Obrador es refereix a l'efecte Makelete, vol dir que abans, cuant no hi havia CCR, i no hi havia obligació de jugar hi va haver una usuari, que es va col.locar al primer lloc del top, i va deixar pràcticament de jugar, i fins que no vàrem posar s'obligació de jugar al manco cada 15 dies (això era abans d'es CCR i des GRI), sa gent que estava a n'es top, no se movia.

Jo estic d'acord amb es teu plantejament, també me pareix bé lo de haver d'arribar a 100 partides per poder accedir a sa classificació, tot i que pentura hauriem de tornar a imposar que sa gent jugués al manco un pic per setmana, no se.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
MoLLeRo
I també tenim
I també tenim

Registrat: Apr 01, 2007
Missatges: 197

MissatgePublicat: Dc Feb 06, 2008 12:39    Assumpte: Respondre citant

Jo torn repetir que lo de llevar el 0,18% a una persona q no juga en tot lo dia ho veig molt bé, però no se n'hauria de llevar a akells q juguen a diari. Aixi si un keda primer i x no davallar no juga, doncs cada dia q passas anirà davallant però no els q intenten agafar-lo. Pq si baixen tots tan si jugues com si no, el fet de llevar el 0,18% a tothom no fa la funció de forma "correcta", trob jo... q en pensau?

Enga ens veim a nu trucs bona gent icon_wink.gif
Tornar a dalt
gabellins
I també tenim
I també tenim

MissatgePublicat: Dc Feb 06, 2008 12:41    Assumpte: Respondre citant

Moltes gràcies a tots pels vostros comentaris. Crec que, en general, tots coincidim en que es sistema percentual seria el més just. Per tant, es tracta d´establir criteris correctors pels abusos que es puguin produir, com es el cas de deixar de jugar.
Una posibilitat podria ser que, en pasar uns determinats dies sense jugar (podem estar malats, de viatje, o senzillament un poc saturats), quedes fora de la classificació i no tornes entrar, amb el percentatge que tenies, fins que tornes jugar.
Així al manco el que no juga es veu penalitzat al no figurar al top.
En qualsevol cas, moltes gràcies a tots i, sia com sia, jo... seguire jugant!
Salut i bons trucs!
icon_thumright.gif
Tornar a dalt
Jove
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Jun 06, 2006
Missatges: 809
Ubicació: BugerCity

MissatgePublicat: Dc Feb 06, 2008 13:20    Assumpte: Respondre citant

Jo trob que si juguen cada dia i perden... badeu! no, si no juguen cada dia i no perden, badeu! que si juguen i perden o guanyen, mmm.... ja me embullat, ja no trob res au!!.... Esta be així com deis tots... icon_geek.gif icon_geek.gif icon_geek.gif
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

MissatgePublicat: Dc Feb 06, 2008 13:48    Assumpte: Respondre citant

Una mescla de tot: com diu en gabe, % victòries i derrotes, i com diu en mollero, si un dia no jugues penalitzes 0'18 punts... i així aclarit!!el que es vulgui mantenir adalt amb el seu percentatge de 37 partides guanyades ho pot fer, ara bé, si no jugar se li van restant punts a raó de 0'18 cada dia de no jugar, a més, s'altre gent també juga i també poden agafar una bona ratxa, no?... crec que així seria el més just i, a més, sabríem el nivell real de cada jugador....

KRUSENSTERN!!
Tornar a dalt
gabellins
I també tenim
I també tenim

MissatgePublicat: Dc Feb 06, 2008 14:24    Assumpte: Respondre citant

Ah, perdonau que ja hi torni a ser, pero respecte des perill de jugadors que despres ja no juguen, si vos hi fitxau també passa ara, perquè jo veig que es qui van a dalt des top 10 CCR no es que juguin massa, no se si per falta de temps o per no perdre rànquing.
Amb lo des percentatge crec que tothom jugaria mes lliurement.
Salut!
Tornar a dalt
krusenstern
Truquer asidu
Truquer asidu

MissatgePublicat: Dc Feb 06, 2008 14:49    Assumpte: Respondre citant

Tota sa raó, hi ha gent al top que no juga fa molta estona.... així que passa el que precissament argumentes en contra de fer el pla de gabellins, obrador!au, a donar feina al creador jeje icon_mrgreen.gif

KRUSENSTERN!!
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.retruc.net -> El reglament Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
Aquest codi te Copyright © de 2003 by PHP-Nuke. Tots els drets reservats. PHP-Nuke es software lliure sota la llicencia publica GNU/GPL.
Pàgina Generada al: 0.147 Segons